dimecres, 17 d’octubre del 2007

GOOGLE BLOG SEARCH


Fa pocs dies que em vaig decidir a escriure un bloc, de penjar a la xarxa inquietuds, reflexions, idees, propostes o experiències, majoritàriament relacionades amb les Gavarres i el Baix Empordà, però també obert a l'altres reflexions. Vaig decidir no restringir l'accés per fer comentaris a usuaris registrats i així qualsevol persona qui hi arribi pot dir-hi la seva, si aquest és el seu desig.
Vaig comprovar tot seguit, que després de publicar el bloc ja trobava el seu contingut en una recerca normal a Google, i vaig pensar, doncs, que estava obert al món i amb possibilitat de ser trobat i consultat per qualsevol persona connectada a internet.
Però, ai làs!, tan sols un parell de dies després veig que cercant les paraules que, convenientment indexades pels cercadors, hi haurien de donar accés, no trobo el meu bloc ni, continguts semblants d'altres blocs.
Què ha passat? L'accés directe segueix funcionant, però no pas a través de Google.
Ahir, després d'investigar una mica, vaig descobrir que Google Inc. ha donat d'alta un nou cercador, exprés per a blocs, el Google Blog Search. Possiblement per promocionar aquest nou cercador de blocs han obligat a tots els usuaris a "descobrir-lo" per sí mateixos o a que ens en fem publicitat. Em vaig obligat, en aquest cas, ja que em proporcionen una eina grauïta, a agraïr-los fent-los el joc, es a dir, fent saber a qui acceceixi a aquest bloc, l'existència d'aquest nou buscador de blocs Google Blog Search.

__________________________________________

JOSEP LLUÍS CAROD-ROVIRA A TVE (16/10/2007)

Aprofito avui per fer un reconeixement públic a l'ctuació d'en Josep Lluís Carod-Rovira ahir al vespre al programa de TVE "Tengo una pregunta para Vd.". Va estar impecable, ferm i convincent. Va saber respondre mantenint la calma, però amb la fermesa suficient perquè no hi hagués dubte respecte a les seves idees. Crec, realment, que es va fer una bona promoció. I si algú de les espanyes que el va veure va ser capaç de raonar un xic amb les sevas respostes, ja dóno per bo el programa.